loading...

learning

آموزشي

بازدید : 112
چهارشنبه 1 دی 1400 زمان : 12:54

کرم ضد آفتاب مینرال در حال حاضر لحظه بزرگی را سپری می کند. و در میان همه هجوم‌ها، ممکن است از خود سؤالاتی بپرسید که دقیقاً غیر نانو به چه معناست؟ یا اینکه کرم ضد آفتاب مینرال واقعا چگونه کار می کند؟

در حالی که کرم ضد آفتاب مینرال قطعاً یک گزینه عالی است، حقایق زیادی در مورد SPF مینرال وجود دارد که در سر و صدا گم شده اند. ما اینجا هستیم تا همه چیز را بشکنیم و حقیقت را در مورد ضد آفتاب های مینرال بیان کنیم - از نحوه عملکرد واقعی آنها تا اینکه واقعاً چیزی به نام "نامرئی" وجود ندارد.

ما همچنین جدیدترین کرم مراقبت کامل 100% مینرال خود را معرفی خواهیم کرد: CC Screen SPF 50، و همچنین سایر محصولات 100% مینرال دوست داشتنی خود را. و گزینه های شیمیایی تمیز ما را فراموش نکنید (ما آنها را نیز بررسی خواهیم کرد!) که به همان اندازه عالی هستند.

ضد آفتاب مینرال چیست؟

یک ضد آفتاب مینرال به این معنی است که فقط از اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم به عنوان مواد فعال ضد آفتاب خود استفاده می کند. توجه به این نکته مهم است که برای اینکه کرم ضد آفتاب 100% مینرال باشد، فقط باید از این مواد فعال ضد آفتاب (یا فقط اکسید روی) استفاده کرد و نه چیز دیگری. بسیاری از ضدآفتاب های موجود در بازار ادعا می کنند که مینرال هستند، اما اگر دقت کنید، برخی از مواد شیمیایی فعال در لیست مواد وجود دارد. مطمئن باشید، شما هیچ یک از آن مشاغل دشوار را در SPF های ما پیدا نخواهید کرد - وقتی می گوییم 100٪ مینرال، منظورمان این است.

بنابراین چگونه یک کرم ضد آفتاب مینرال از شما در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند؟ با کمال تعجب، تفاوت چندانی با یک ضد آفتاب شیمیایی ندارد. ضد آفتاب های مینرال و شیمیایی در درجه اول با جذب اشعه ماوراء بنفش به داخل پوست و سپس تبدیل آن به گرما از پوست محافظت می کنند. تنها تفاوت این است که SPF شیمیایی 100٪ اشعه ماوراء بنفش را جذب می کند، در حالی که ضد آفتاب مینرال 95٪ از اشعه ها را جذب می کند و 5٪ از اشعه های UV را منعکس می کند.

همچنین این یک تصور غلط رایج است که ضد آفتاب های مینرال "طبیعی" ساخته می شوند. وقتی صحبت از کرم ضد آفتاب می شود، حقیقت این است: تمام SPF - از جمله 100٪ SPF مینرال - به صورت مصنوعی در آزمایشگاه تولید می شود. این برای اطمینان از اینکه مواد حاوی هیچ گونه ناخالصی یا اثری از مواد خطرناک نیستند ... و اینکه فرمول مطابق ادعاهای محافظتی خود باشد، انجام می شود.

ممکن است صدایی در مورد چیزی به نام «اکسید روی غیر نانو» در فرمول مینرال شنیده باشید... این بدان معناست که ذرات اکسید روی در یک فرمول بزرگتر از 100 نانومتر هستند – بنابراین بدون تراوش در بالای پوست شما با خیال راحت می‌نشینند. در حالی که هیچ تحقیقی مبنی بر جذب ذرات نانو اکسید روی در جریان خون شما وجود ندارد، ما همیشه، همیشه، همیشه مراقب هستیم و اکسید روی غیر نانو را در محصولات مینرال خود قرار داده ایم که برای حساس ترین موارد طراحی شده اند. پوست (مانند چشمان شما، یا پوست نوزادان و کودکان).

چگونه بفهمم کرم ضد آفتاب من 100% مینرال است؟

کرم ضد آفتاب توسط FDA به عنوان یک داروی بدون نسخه تنظیم می شود، بنابراین مواد فعال ضد آفتاب همیشه در بسته بندی ضد آفتاب در زیر "حقایق دارویی" ذکر می شوند. برای پیدا کردن آنها، به دنبال آنچه در زیر "مواد فعال" فهرست شده است، بگردید. برای اطمینان از اینکه کرم ضد آفتاب شما 100% مینرال است، باید اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم یا ترکیبی از هر دو را ذکر کند... هیچ چیز دیگری!

شما همیشه می توانید جعبه یا لوله خود را برگردانید تا مواد فعالی که محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را ایجاد می کنند را ببینید. در همه محصولات ما، همیشه می‌بینید که "100% مینرال" به وضوح در جلوی گزینه‌های مینرال ما نوشته شده است.

چرا من کرم ضد آفتاب مینرال می خواهم؟

هیچ قانون سخت و سریعی برای استفاده از ضد آفتاب های مینرال وجود ندارد. این واقعاً فقط به ترجیح شما بستگی دارد و اینکه آیا پوستی دارید که به ضد آفتاب مینرال واکنش بهتری نشان می دهد یا خیر. اگر پوست فوق العاده حساس یا پوست مستعد آکنه دارید، فرمول های مینرال احتمالا راه حلی برای شما خواهند بود. این به این دلیل است که اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم خطر کمتری برای ایجاد تحریک یا هر نوع واکنش دارند. همچنین، اکسید روی دارای برخی از خواص ضد التهابی است (به همین دلیل است که روی در کرم‌های راش پوشک استفاده می‌شود) که به ایجاد یک اثر تسکین‌دهنده برای آکنه یا لک‌ها کمک می‌کند.

با این حال، بیشتر به این بستگی دارد که دوست دارید چه بپوشید. ممکن است دوست داشته باشید از کرم ضد آفتاب مینرال استفاده کنید زیرا احساس بهتری دارد و با سایر محصولات شما بهتر عمل می کند. یا ممکن است دوست داشته باشید که از یک لایه ضد آفتاب شیمیایی و سپس لایه ای دیگر از مواد مینرال استفاده کنید (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد!). نکته این است که یک نوع ضد آفتاب "بهتر" از دیگری در نظر گرفته نمی شود. بهترین نوع ضد آفتاب، ضد آفتابی است که دوست دارید هر روز از آن استفاده کنید.

چیزی به نام ضد آفتاب مینرال نامرئی وجود ندارد…

ذاتاً مواد فعال مینرال - اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم - پودرهای سفید رنگی هستند که شفافیت آنها را غیرممکن می کند. به همین دلیل است که اغلب رنگ‌های سفید یا رنگ‌های شبح مانند باقی مانده از کرم‌های ضدآفتاب مینرال را می‌بینید، به خصوص در رنگ‌های پوست تیره‌تر. حقیقت موضوع این است که اگر کرم ضد آفتاب واقعاً و واقعاً 100% مینرال باشد، هر رنگی که باشد هرگز روی پوست شما نامرئی نخواهد بود.

نکته دیگری که باید بدانید: اگر از یک محصول مینرال استفاده می‌کنید که دارای برچسب روی نامرئی است، احتمالاً این یک فرمول ترکیبی است که هم از مواد فعال شیمیایی و هم مواد مینرال استفاده می‌کند، یا اینکه بازاریابی گمراه‌کننده‌ای برای چیزی در امتداد خطوط صحبت می‌کند. "سبک وزن."

نکته مهم: اگر محصول مینرال شما شفاف بیرون می آید، به این معنی است که مواد فعال از هم جدا شده اند و باید آن را خوب تکان دهید و دوباره امتحان کنید. یا، رک و پوست کنده، احتمالاً باید همه چیز را دور بیندازید زیرا این اغلب نشانه آن است که SPF به درستی فرموله نشده است یا اینکه دسته بدی دریافت کرده اید.

فناوری ترکیب مواد مینرال ما

راه‌هایی (کاملاً جادویی) برای کمک به پوشاندن پودرهای سفید اکسید روی و دی‌اکسید تیتانیوم وجود دارد که به فرمول‌های 100% مینرال اجازه می‌دهد روی طیف وسیع‌تری از رنگ‌های پوست کار کنند. در کرم‌های ضدآفتاب مینرال خود که برای استفاده روزانه طراحی شده‌اند، ما از فناوری ترکیب مینرال استفاده کرده‌ایم که به ذرات مینرال کمک می‌کند تا راحت‌تر روی پوست شما ترکیب شوند و رنگ سفید مزاحم را به حداقل برسانیم. فناوری Mineral Blend به آن ذرات کوچک اکسید روی سفید و دی اکسید تیتانیوم اجازه می دهد تا بسیار بهتر صاف و ترکیب شوند – و همچنین اثرات مفیدی برای پوست ایجاد می کند (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم).

در زینک اسکرین و چشم روشن، فناوری ترکیب مواد مینرال به روشن شدن پوست کمک می کند، در حالی که فناوری ترکیب مواد مینرال در صفحه مات به مات شدن پوست کمک می کند. در جدیدترین SPF صورت روزانه ما، CC Screen SPF 50، فناوری ترکیب مینرال برای تصحیح رنگ و ترکیب با رنگ طبیعی پوست شما کار می کند.

صفحه نمایش CC SPF 50

جدیدترین فرمول 100% مینرال ما، اصلاحی از CC کرم مورد علاقه طرفداران ما است. CC Screen SPF 50 یک فرمول پیشگامانه برای مراقبت کامل از پوست شما است: از اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند، پوست را یکدست می کند و عیوب را پنهان می کند. این در 15 رنگ موجود است و حاوی مواد مغذی و محافظ پوست است.

صفحه‌های CC ما از 100% مواد فعال SPF مینرال تشکیل شده‌اند، اما هر سایه به دقت با رنگدانه‌های فوق‌العاده انعطاف‌پذیر رنگ آمیزی شده است که به آن اجازه می‌دهد روی طیف وسیع‌تری از رنگ‌های پوست کار کند، در حالی که همچنان به بهبود فوری ظاهر پوست شما کمک می‌کند. CC Screen در حال حاضر در 15 سایه انعطاف پذیر ارائه می شود، و ما در حال حاضر در حال افزودن موارد بیشتر هستیم.

یک کرم "مراقبت کامل" سبک وزن که درمان، پوشش و محافظت را ارائه می دهد. یک لایه درخشندگی فوری را برای شما فراهم می کند. یک یا دو مورد دیگر اضافه کنید و پوشش زیبا و قابل ساخت نیز خواهید داشت.

چگونه محافظت و درمان می کند؟

100% مینرال، غیر نانو اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم: از پوست در برابر اشعه های UVA/UVB با طیف وسیع SPF 50 محافظت می کند.

عصاره سیب: کمک می کند تا پوست صاف تر به نظر برسد و درخشندگی آنی را به شما بدهد

عصاره خزه ایرلندی: به محافظت در برابر رادیکال های آزاد کمک می کند

چگونه آن را می پوشید؟

CC Screen را بعد از مرطوب کننده یا پرایمر خود بمالید. برای پوشش بیشتر می توانید آن را با انگشتان خود یا با اسفنج یا برس بزنید.

چه چیزی آن را فوق العاده می کند؟

CC Screen یک فرمول جدید و بهبود یافته است، با محافظت 100% مینرال SPF 50 در برابر اشعه ماوراء بنفش و 15 سایه انعطاف پذیر متناسب با انواع رنگ پوست.

به‌عنوان متخصص در زمینه SPF، نمی‌توانیم دست از نوآوری برداریم و دست از نوآوری نخواهیم برد مگر اینکه از همه افراد روی کره زمین (و منظورمان این است!) حتی بیشتر از مردم محافظت کنیم. ما سال‌ها صرف تغییر و بهبود صفحه‌نمایش CC جدید خود با SPF 50 کردیم تا شامل 15 سایه انعطاف‌پذیر باشد، بدون اینکه روی فرمول فوق‌العاده تمیز، 100% مینرال و غیر نانو اکسید روی، فداکاری کنیم، و می‌خواهیم به شما اطلاعاتی در مورد دلیل آن بدهیم. در حال حاضر نمی‌توانستیم محدوده سایه را بیشتر از این گسترش دهیم.

بنابراین بدون هیچ مقدمه ای ... اینجا یک درس شیمی است.

مارک‌هایی که کرم‌های CC 100% مینرال رنگی تولید می‌کنند معمولاً اعداد SPF بالایی ندارند (نه هیچ، اما بعداً در مورد آن بیشتر خواهد شد)، به این معنی که در فرمول «جای بیشتری» برای افزودن رنگدانه‌های اضافی دارند. از آنجایی که می‌خواهیم از پوست شما محافظت کافی در قالب یک عدد SPF بالاتر، به علاوه مواد مغذی پوست را اضافه کنیم، فضای تکان دادن زیادی برای اضافه کردن مقدار رنگدانه مورد نیاز برای پوست عمیق وجود ندارد.

ما دوباره این موضوع را برای شما مرور خواهیم کرد: اعداد SPF بالاتر "فضای" بیشتری را در فرمول اشغال می‌کنند و فضای کمی برای مقدار رنگدانه‌ای که برای رنگ‌های عمیق لازم است باقی می‌گذارند. و ما در حال حاضر راه حلی پیدا نکرده ایم. اما، ما می دانیم که این پایان داستان نیست، و ما متعهد به تکرار هستیم تا زمانی که راهی برای تحقق آن پیدا کنیم. و هر جا اراده ای وجود داشته باشد، همیشه دور است، بنابراین ما در این سفر با ما به شما خوشامد می گوییم!

پس کرم ضد آفتاب شیمیایی چطور؟ چه زمانی از آن استفاده می کنید؟

اکنون که همه چیز را در مورد ضد آفتاب های مینرال می دانید، ممکن است همچنان به سمت برخی فرمول های شیمیایی کشیده شوید. و این کاملاً عالی است! فرمول های شیمیایی تمیز ما برای چیزهایی که فرمول های 100٪ مینرال نمی توانند ارائه دهند واقعاً خوب هستند. برای شروع، اگر پوست بسیار عمیقی دارید و به دنبال چیزی هستید که رنگ سفید باقی نماند، احتمالاً به یک فرمول شیمیایی تمیز نیاز دارید، مانند پرفروش ترین محصول شماره 1 ما، کرم ضد آفتاب نادیده SPF 40، یا ما. مرطوب کننده آبرسان، Superscreen SPF 40. همین امر در مورد لحظات فعال زمانی که در حال تعریق هستید نیز صدق می کند... فرمول های شیمیایی بیشتر از مواد مینرال قابل تنفس هستند (که می توانند از تعریق طبیعی بدن شما، به خصوص هنگام ورزش جلوگیری کنند).

برای کمک به درک تفاوت بین ضد آفتاب شیمیایی و مینرال و زمان استفاده از هر کدام، به این نمودار مراجعه کنید:

خوب، پس آیا می توانم ضد آفتاب مینرال و شیمیایی را با هم ترکیب کنم؟

هنگامی که در حال ساخت کمد SPF خود هستید، ممکن است متوجه شوید که هم به سمت Unseen (100٪ مواد شیمیایی تمیز) و هم به سمت CC Screen (100٪ مینرال) جذب می شوید و فکر می کنید که آیا استفاده از هر دوی آنها بی خطر است یا خیر. پاسخ کوتاه: بله! پاسخ طولانی: کاملاً خوب است، اما فقط مطمئن شوید که هنگام مخلوط کردن فرمول های شیمیایی و مینرال از برخی پروتکل ها پیروی می کنید. اول، اگر Supergoop را لایه بندی می کنید! در فرمول‌ها، لازم نیست نگران کاهش اثربخشی هر کدام از این دو فرمول باشید، زیرا ما مواد فعال مینرال خود را با سیلیکون یا روغن می‌پوشانیم، که واکنش‌پذیری آنها را کاهش می‌دهد، بنابراین احتمال اینکه فرمول مینرال فرمول شیمیایی را بی‌اثر کند، بسیار کم است.

دوم، بهتر است ابتدا یک فرمول شیمیایی را اعمال کنید و بعد از آن یک فرمول مینرال را لایه برداری کنید، زیرا فرمول های مینرال از نظر فنی پودر هستند و احتمال بیشتری دارد که روی پوست حرکت کنند، که می تواند اولین لایه ضد آفتاب شما را مختل کند. این ما را به نکته بعدی می‌رساند: هنگامی که کرم‌های ضدآفتاب خود را لایه‌بندی می‌کنید، مطمئن شوید که قبل از استفاده از لایه دوم، صبر کنید تا لایه اول خشک شود (حدود یک دقیقه طول می‌کشد). این اطمینان حاصل می کند که از محافظت کامل برخوردار هستید!

بیایید این را جمع بندی کنیم

ما امیدواریم که این راهنمای همه چیز ضد آفتاب مینرال برای شما بسیار مفید بوده باشد و امیدواریم برخی از سردرگمی‌ها را در مورد معنای آن برای پوست شما برطرف کرده باشد. نتیجه نهایی ما به عنوان یک شرکت این است که ما معلمان و دانش‌آموزان هستیم - ما همیشه از شما یاد می‌گیریم و همیشه سعی می‌کنیم آنچه را که باید در مورد محافظت از پوست خود بدانید، به شما آموزش دهیم، در حالی که کرک‌ها را فیلتر می‌کنیم.

حقیقت موضوع این است که وقتی صحبت از سوپرگوپ به میان می‌آید، هیچ گزینه «درست» یا «اشتباه» ضد آفتاب وجود ندارد. بهترین ضد آفتابی که می توانید بپوشید، ضد آفتابی است که دوست دارید هر روز بزنید.

مطالعه بیشتر: برچسب کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب مینرال در حال حاضر لحظه بزرگی را سپری می کند. و در میان همه هجوم‌ها، ممکن است از خود سؤالاتی بپرسید که دقیقاً غیر نانو به چه معناست؟ یا اینکه کرم ضد آفتاب مینرال واقعا چگونه کار می کند؟

در حالی که کرم ضد آفتاب مینرال قطعاً یک گزینه عالی است، حقایق زیادی در مورد SPF مینرال وجود دارد که در سر و صدا گم شده اند. ما اینجا هستیم تا همه چیز را بشکنیم و حقیقت را در مورد ضد آفتاب های مینرال بیان کنیم - از نحوه عملکرد واقعی آنها تا اینکه واقعاً چیزی به نام "نامرئی" وجود ندارد.

ما همچنین جدیدترین کرم مراقبت کامل 100% مینرال خود را معرفی خواهیم کرد: CC Screen SPF 50، و همچنین سایر محصولات 100% مینرال دوست داشتنی خود را. و گزینه های شیمیایی تمیز ما را فراموش نکنید (ما آنها را نیز بررسی خواهیم کرد!) که به همان اندازه عالی هستند.

ضد آفتاب مینرال چیست؟

یک ضد آفتاب مینرال به این معنی است که فقط از اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم به عنوان مواد فعال ضد آفتاب خود استفاده می کند. توجه به این نکته مهم است که برای اینکه کرم ضد آفتاب 100% مینرال باشد، فقط باید از این مواد فعال ضد آفتاب (یا فقط اکسید روی) استفاده کرد و نه چیز دیگری. بسیاری از ضدآفتاب های موجود در بازار ادعا می کنند که مینرال هستند، اما اگر دقت کنید، برخی از مواد شیمیایی فعال در لیست مواد وجود دارد. مطمئن باشید، شما هیچ یک از آن مشاغل دشوار را در SPF های ما پیدا نخواهید کرد - وقتی می گوییم 100٪ مینرال، منظورمان این است.

بنابراین چگونه یک کرم ضد آفتاب مینرال از شما در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند؟ با کمال تعجب، تفاوت چندانی با یک ضد آفتاب شیمیایی ندارد. ضد آفتاب های مینرال و شیمیایی در درجه اول با جذب اشعه ماوراء بنفش به داخل پوست و سپس تبدیل آن به گرما از پوست محافظت می کنند. تنها تفاوت این است که SPF شیمیایی 100٪ اشعه ماوراء بنفش را جذب می کند، در حالی که ضد آفتاب مینرال 95٪ از اشعه ها را جذب می کند و 5٪ از اشعه های UV را منعکس می کند.

همچنین این یک تصور غلط رایج است که ضد آفتاب های مینرال "طبیعی" ساخته می شوند. وقتی صحبت از کرم ضد آفتاب می شود، حقیقت این است: تمام SPF - از جمله 100٪ SPF مینرال - به صورت مصنوعی در آزمایشگاه تولید می شود. این برای اطمینان از اینکه مواد حاوی هیچ گونه ناخالصی یا اثری از مواد خطرناک نیستند ... و اینکه فرمول مطابق ادعاهای محافظتی خود باشد، انجام می شود.

ممکن است صدایی در مورد چیزی به نام «اکسید روی غیر نانو» در فرمول مینرال شنیده باشید... این بدان معناست که ذرات اکسید روی در یک فرمول بزرگتر از 100 نانومتر هستند – بنابراین بدون تراوش در بالای پوست شما با خیال راحت می‌نشینند. در حالی که هیچ تحقیقی مبنی بر جذب ذرات نانو اکسید روی در جریان خون شما وجود ندارد، ما همیشه، همیشه، همیشه مراقب هستیم و اکسید روی غیر نانو را در محصولات مینرال خود قرار داده ایم که برای حساس ترین موارد طراحی شده اند. پوست (مانند چشمان شما، یا پوست نوزادان و کودکان).

چگونه بفهمم کرم ضد آفتاب من 100% مینرال است؟

کرم ضد آفتاب توسط FDA به عنوان یک داروی بدون نسخه تنظیم می شود، بنابراین مواد فعال ضد آفتاب همیشه در بسته بندی ضد آفتاب در زیر "حقایق دارویی" ذکر می شوند. برای پیدا کردن آنها، به دنبال آنچه در زیر "مواد فعال" فهرست شده است، بگردید. برای اطمینان از اینکه کرم ضد آفتاب شما 100% مینرال است، باید اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم یا ترکیبی از هر دو را ذکر کند... هیچ چیز دیگری!

شما همیشه می توانید جعبه یا لوله خود را برگردانید تا مواد فعالی که محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را ایجاد می کنند را ببینید. در همه محصولات ما، همیشه می‌بینید که "100% مینرال" به وضوح در جلوی گزینه‌های مینرال ما نوشته شده است.

چرا من کرم ضد آفتاب مینرال می خواهم؟

هیچ قانون سخت و سریعی برای استفاده از ضد آفتاب های مینرال وجود ندارد. این واقعاً فقط به ترجیح شما بستگی دارد و اینکه آیا پوستی دارید که به ضد آفتاب مینرال واکنش بهتری نشان می دهد یا خیر. اگر پوست فوق العاده حساس یا پوست مستعد آکنه دارید، فرمول های مینرال احتمالا راه حلی برای شما خواهند بود. این به این دلیل است که اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم خطر کمتری برای ایجاد تحریک یا هر نوع واکنش دارند. همچنین، اکسید روی دارای برخی از خواص ضد التهابی است (به همین دلیل است که روی در کرم‌های راش پوشک استفاده می‌شود) که به ایجاد یک اثر تسکین‌دهنده برای آکنه یا لک‌ها کمک می‌کند.

با این حال، بیشتر به این بستگی دارد که دوست دارید چه بپوشید. ممکن است دوست داشته باشید از کرم ضد آفتاب مینرال استفاده کنید زیرا احساس بهتری دارد و با سایر محصولات شما بهتر عمل می کند. یا ممکن است دوست داشته باشید که از یک لایه ضد آفتاب شیمیایی و سپس لایه ای دیگر از مواد مینرال استفاده کنید (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد!). نکته این است که یک نوع ضد آفتاب "بهتر" از دیگری در نظر گرفته نمی شود. بهترین نوع ضد آفتاب، ضد آفتابی است که دوست دارید هر روز از آن استفاده کنید.

چیزی به نام ضد آفتاب مینرال نامرئی وجود ندارد…

ذاتاً مواد فعال مینرال - اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم - پودرهای سفید رنگی هستند که شفافیت آنها را غیرممکن می کند. به همین دلیل است که اغلب رنگ‌های سفید یا رنگ‌های شبح مانند باقی مانده از کرم‌های ضدآفتاب مینرال را می‌بینید، به خصوص در رنگ‌های پوست تیره‌تر. حقیقت موضوع این است که اگر کرم ضد آفتاب واقعاً و واقعاً 100% مینرال باشد، هر رنگی که باشد هرگز روی پوست شما نامرئی نخواهد بود.

نکته دیگری که باید بدانید: اگر از یک محصول مینرال استفاده می‌کنید که دارای برچسب روی نامرئی است، احتمالاً این یک فرمول ترکیبی است که هم از مواد فعال شیمیایی و هم مواد مینرال استفاده می‌کند، یا اینکه بازاریابی گمراه‌کننده‌ای برای چیزی در امتداد خطوط صحبت می‌کند. "سبک وزن."

نکته مهم: اگر محصول مینرال شما شفاف بیرون می آید، به این معنی است که مواد فعال از هم جدا شده اند و باید آن را خوب تکان دهید و دوباره امتحان کنید. یا، رک و پوست کنده، احتمالاً باید همه چیز را دور بیندازید زیرا این اغلب نشانه آن است که SPF به درستی فرموله نشده است یا اینکه دسته بدی دریافت کرده اید.

فناوری ترکیب مواد مینرال ما

راه‌هایی (کاملاً جادویی) برای کمک به پوشاندن پودرهای سفید اکسید روی و دی‌اکسید تیتانیوم وجود دارد که به فرمول‌های 100% مینرال اجازه می‌دهد روی طیف وسیع‌تری از رنگ‌های پوست کار کنند. در کرم‌های ضدآفتاب مینرال خود که برای استفاده روزانه طراحی شده‌اند، ما از فناوری ترکیب مینرال استفاده کرده‌ایم که به ذرات مینرال کمک می‌کند تا راحت‌تر روی پوست شما ترکیب شوند و رنگ سفید مزاحم را به حداقل برسانیم. فناوری Mineral Blend به آن ذرات کوچک اکسید روی سفید و دی اکسید تیتانیوم اجازه می دهد تا بسیار بهتر صاف و ترکیب شوند – و همچنین اثرات مفیدی برای پوست ایجاد می کند (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم).

در زینک اسکرین و چشم روشن، فناوری ترکیب مواد مینرال به روشن شدن پوست کمک می کند، در حالی که فناوری ترکیب مواد مینرال در صفحه مات به مات شدن پوست کمک می کند. در جدیدترین SPF صورت روزانه ما، CC Screen SPF 50، فناوری ترکیب مینرال برای تصحیح رنگ و ترکیب با رنگ طبیعی پوست شما کار می کند.

صفحه نمایش CC SPF 50

جدیدترین فرمول 100% مینرال ما، اصلاحی از CC کرم مورد علاقه طرفداران ما است. CC Screen SPF 50 یک فرمول پیشگامانه برای مراقبت کامل از پوست شما است: از اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند، پوست را یکدست می کند و عیوب را پنهان می کند. این در 15 رنگ موجود است و حاوی مواد مغذی و محافظ پوست است.

صفحه‌های CC ما از 100% مواد فعال SPF مینرال تشکیل شده‌اند، اما هر سایه به دقت با رنگدانه‌های فوق‌العاده انعطاف‌پذیر رنگ آمیزی شده است که به آن اجازه می‌دهد روی طیف وسیع‌تری از رنگ‌های پوست کار کند، در حالی که همچنان به بهبود فوری ظاهر پوست شما کمک می‌کند. CC Screen در حال حاضر در 15 سایه انعطاف پذیر ارائه می شود، و ما در حال حاضر در حال افزودن موارد بیشتر هستیم.

یک کرم "مراقبت کامل" سبک وزن که درمان، پوشش و محافظت را ارائه می دهد. یک لایه درخشندگی فوری را برای شما فراهم می کند. یک یا دو مورد دیگر اضافه کنید و پوشش زیبا و قابل ساخت نیز خواهید داشت.

چگونه محافظت و درمان می کند؟

100% مینرال، غیر نانو اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم: از پوست در برابر اشعه های UVA/UVB با طیف وسیع SPF 50 محافظت می کند.

عصاره سیب: کمک می کند تا پوست صاف تر به نظر برسد و درخشندگی آنی را به شما بدهد

عصاره خزه ایرلندی: به محافظت در برابر رادیکال های آزاد کمک می کند

چگونه آن را می پوشید؟

CC Screen را بعد از مرطوب کننده یا پرایمر خود بمالید. برای پوشش بیشتر می توانید آن را با انگشتان خود یا با اسفنج یا برس بزنید.

چه چیزی آن را فوق العاده می کند؟

CC Screen یک فرمول جدید و بهبود یافته است، با محافظت 100% مینرال SPF 50 در برابر اشعه ماوراء بنفش و 15 سایه انعطاف پذیر متناسب با انواع رنگ پوست.

به‌عنوان متخصص در زمینه SPF، نمی‌توانیم دست از نوآوری برداریم و دست از نوآوری نخواهیم برد مگر اینکه از همه افراد روی کره زمین (و منظورمان این است!) حتی بیشتر از مردم محافظت کنیم. ما سال‌ها صرف تغییر و بهبود صفحه‌نمایش CC جدید خود با SPF 50 کردیم تا شامل 15 سایه انعطاف‌پذیر باشد، بدون اینکه روی فرمول فوق‌العاده تمیز، 100% مینرال و غیر نانو اکسید روی، فداکاری کنیم، و می‌خواهیم به شما اطلاعاتی در مورد دلیل آن بدهیم. در حال حاضر نمی‌توانستیم محدوده سایه را بیشتر از این گسترش دهیم.

بنابراین بدون هیچ مقدمه ای ... اینجا یک درس شیمی است.

مارک‌هایی که کرم‌های CC 100% مینرال رنگی تولید می‌کنند معمولاً اعداد SPF بالایی ندارند (نه هیچ، اما بعداً در مورد آن بیشتر خواهد شد)، به این معنی که در فرمول «جای بیشتری» برای افزودن رنگدانه‌های اضافی دارند. از آنجایی که می‌خواهیم از پوست شما محافظت کافی در قالب یک عدد SPF بالاتر، به علاوه مواد مغذی پوست را اضافه کنیم، فضای تکان دادن زیادی برای اضافه کردن مقدار رنگدانه مورد نیاز برای پوست عمیق وجود ندارد.

ما دوباره این موضوع را برای شما مرور خواهیم کرد: اعداد SPF بالاتر "فضای" بیشتری را در فرمول اشغال می‌کنند و فضای کمی برای مقدار رنگدانه‌ای که برای رنگ‌های عمیق لازم است باقی می‌گذارند. و ما در حال حاضر راه حلی پیدا نکرده ایم. اما، ما می دانیم که این پایان داستان نیست، و ما متعهد به تکرار هستیم تا زمانی که راهی برای تحقق آن پیدا کنیم. و هر جا اراده ای وجود داشته باشد، همیشه دور است، بنابراین ما در این سفر با ما به شما خوشامد می گوییم!

پس کرم ضد آفتاب شیمیایی چطور؟ چه زمانی از آن استفاده می کنید؟

اکنون که همه چیز را در مورد ضد آفتاب های مینرال می دانید، ممکن است همچنان به سمت برخی فرمول های شیمیایی کشیده شوید. و این کاملاً عالی است! فرمول های شیمیایی تمیز ما برای چیزهایی که فرمول های 100٪ مینرال نمی توانند ارائه دهند واقعاً خوب هستند. برای شروع، اگر پوست بسیار عمیقی دارید و به دنبال چیزی هستید که رنگ سفید باقی نماند، احتمالاً به یک فرمول شیمیایی تمیز نیاز دارید، مانند پرفروش ترین محصول شماره 1 ما، کرم ضد آفتاب نادیده SPF 40، یا ما. مرطوب کننده آبرسان، Superscreen SPF 40. همین امر در مورد لحظات فعال زمانی که در حال تعریق هستید نیز صدق می کند... فرمول های شیمیایی بیشتر از مواد مینرال قابل تنفس هستند (که می توانند از تعریق طبیعی بدن شما، به خصوص هنگام ورزش جلوگیری کنند).

برای کمک به درک تفاوت بین ضد آفتاب شیمیایی و مینرال و زمان استفاده از هر کدام، به این نمودار مراجعه کنید:

خوب، پس آیا می توانم ضد آفتاب مینرال و شیمیایی را با هم ترکیب کنم؟

هنگامی که در حال ساخت کمد SPF خود هستید، ممکن است متوجه شوید که هم به سمت Unseen (100٪ مواد شیمیایی تمیز) و هم به سمت CC Screen (100٪ مینرال) جذب می شوید و فکر می کنید که آیا استفاده از هر دوی آنها بی خطر است یا خیر. پاسخ کوتاه: بله! پاسخ طولانی: کاملاً خوب است، اما فقط مطمئن شوید که هنگام مخلوط کردن فرمول های شیمیایی و مینرال از برخی پروتکل ها پیروی می کنید. اول، اگر Supergoop را لایه بندی می کنید! در فرمول‌ها، لازم نیست نگران کاهش اثربخشی هر کدام از این دو فرمول باشید، زیرا ما مواد فعال مینرال خود را با سیلیکون یا روغن می‌پوشانیم، که واکنش‌پذیری آنها را کاهش می‌دهد، بنابراین احتمال اینکه فرمول مینرال فرمول شیمیایی را بی‌اثر کند، بسیار کم است.

دوم، بهتر است ابتدا یک فرمول شیمیایی را اعمال کنید و بعد از آن یک فرمول مینرال را لایه برداری کنید، زیرا فرمول های مینرال از نظر فنی پودر هستند و احتمال بیشتری دارد که روی پوست حرکت کنند، که می تواند اولین لایه ضد آفتاب شما را مختل کند. این ما را به نکته بعدی می‌رساند: هنگامی که کرم‌های ضدآفتاب خود را لایه‌بندی می‌کنید، مطمئن شوید که قبل از استفاده از لایه دوم، صبر کنید تا لایه اول خشک شود (حدود یک دقیقه طول می‌کشد). این اطمینان حاصل می کند که از محافظت کامل برخوردار هستید!

بیایید این را جمع بندی کنیم

ما امیدواریم که این راهنمای همه چیز ضد آفتاب مینرال برای شما بسیار مفید بوده باشد و امیدواریم برخی از سردرگمی‌ها را در مورد معنای آن برای پوست شما برطرف کرده باشد. نتیجه نهایی ما به عنوان یک شرکت این است که ما معلمان و دانش‌آموزان هستیم - ما همیشه از شما یاد می‌گیریم و همیشه سعی می‌کنیم آنچه را که باید در مورد محافظت از پوست خود بدانید، به شما آموزش دهیم، در حالی که کرک‌ها را فیلتر می‌کنیم.

حقیقت موضوع این است که وقتی صحبت از سوپرگوپ به میان می‌آید، هیچ گزینه «درست» یا «اشتباه» ضد آفتاب وجود ندارد. بهترین ضد آفتابی که می توانید بپوشید، ضد آفتابی است که دوست دارید هر روز بزنید.

مطالعه بیشتر: برچسب کرم ضد آفتاب

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 7490
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی